Pasek Muzyczny

wtorek, 5 września 2017

Hejka

Hej, witajcie. Tu Ola, znana pewnie przez większość z was z moich innych blogów. I teraz nasuwa się pytanie- O czym ten blog właściwie będzie? No właśnie? Postanowiłam, że ten blog będzie bardziej o mnie, moich zainteresowaniach, i zmianach w moim życiu. Pragnę się tutaj z wami dzielić moimi przygodami, pięknymi chwilami w moim życiu. Czasem nawet może będą vlogi. I ostatni temat bloga- Emocje. Właśnie. Każdy z nas je odczuwa, czasem nawet nadmiernie i daje się im ponieść. To trochę tematy dla nastolatków, prawda? Ale sama niedługo się nastolatką ,,stanę''. Jeśli chcecie, możecie wysłać e-mail z waszymi hmmm...Problemami? Ja chętnie mogę wam coś poradzić (xD), ewentualnie okazać współczucie. Tym bardziej, że ja sama miałam w swoim życiu kilka takich. Ale pamiętajcie; Jeżeli są to problemy osobiste, np. Twoi rodzice mają sprzeczkę (Nie chciałam tego pisać, ale to jest przykład. Oczywiście przepraszam urażone osoby), to nie pisz, bo no... To po prostu sprawy osobiste. Ale jeśli np. Pokłóciłeś\aś się z koleżanką\kolegą, a bardzo tego żałujesz i nie wiesz jak zagadać, to takie rzeczy jak najbardziej. Oczywiście nie pisz, jeśli nie chcesz. Możecie też zadawać nurtujące was pytania, chętnie odpowiem. Jeszcze raz was witam gorąco oraz dziękuję Melody Dream za pomoc w szablonie. To tyle w tym poście. Papa! <3

~Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz