Pasek Muzyczny

czwartek, 26 października 2017

Porada dla Kasi!

Hej, witajcie. Pewna czytelniczka -Kasia- Wysłała na mój e-mail list z problemem. Ja oczywiście jej coś doradzę. Oto list nadesłany przez Kasię:

,,Kochana Olu! Pomóż!
Od II klasy podstawówki jestem prześladowana przez moją klasę tylko dlatego, że śpię jeszcze z pluszakami. Teraz jestem w III. Nawet moja BF się ze mnie nabija... Próbowałam nawet porozmawiać z wychowawczynią, ale ona kazała im mnie przeprosić i na drugi dzień znowu to samo! Proszę, ratuj mnie!
Kasia''

Oto moja odpowiedź na twój problem:

Droga Kasiu!

Moim zdaniem pierwsze, od czego powinnaś zacząć, to nie brać tego do siebie. Ja też byłam już niejednokrotnie ,,masowo'' przezywana. I wcale nie trzeba dużo mówić; powiedz osobie wprost, pozwalasz jej mieć własne zdanie na twój temat. Dowcipniś na pewno szybko się znudzi, jeśli nie będziesz sobie nic z tego robiła. Co do pluszaków, nic w tym złego; to jedne z cenniejszych pamiątek z naszego dzieciństwa, którymi się bawiliśmy, tuliliśmy je i spaliśmy z nimi. I wiesz co? Ja też śpię z pluszakami, i co z tego? Naprawdę nieładnie ze strony osób z twojej klasy! Założę się, że oni też mają z pewnością swoją ulubioną przytulankę, albo chociaż małą poduszeczkę np. w kształcie serduszka! Powiedz twojej klasie, że mogą sobie żartować do woli, ale gdy zaproszą Cię do siebie do domu i w ich łóżku zauważysz pluszaka, to ty będziesz się z nich śmiać! To działa!

♥♥♥♥♥♥♥

Mam nadzieję, że moja odpowiedź Ci wystarczy. Nie jestem ekspertem, ale myślę, że pomoże. Pamiętajcie, jeśli chcecie, bym wam pomogła w takim mniej osobistym (takim jak tutaj w przypadku Kasi) problemie, to piszcie na mój e-mail: winx7blog@gmail.com. Ja się żegnam, papa!


~Chloe Earth

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz